Opowiadanie o mojej podróży

Pobierz

Gdzieniegdzie były wykopane niewielkie dziury w ziemi.. Pewnego dnia wziął udział w konkursie wiedzy o kosmosie i zajął w nim pierwsze miejsce.. Położył się wygodnie na ziemi i zasnął.Wieczorynka.. Uśmiechnęłam się na myśl o kubku gorącego napoju.Moje marzenie o podróży w czasie niby się spełniło, a jednak mocno rozczarowało mnie to, czego dowiedziałem się o świecie z przyszłości.. 2010-04-10 18:00:43Zadanie: witam, muszę napisać krótkie opowiadanie quot moja Rozwiązanie:bardzo często lubię wspominać swoje ubiegłoroczne wakacje, ponieważ były one dla mnie bardzo wyjątkowe odwiedziłem wtedy pewien daleki kraj, był nim egipt razem z rodzicami odbyliśmy podróż samolotem przed startem troszkę się obawiałem lotu, ale gdy wznieśliśmy się między chmury, zobaczyłem, że .Chodzi tutaj o amerykańskie zwierzchnictwo nad całym kosmosem!. Daję naj To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodaćNapisz opowiadanie o swojej przygodzie.Redagując opowiadanie, możesz wybrać jedną z następujących możliwości: jesteś główną postacią i pełnisz rolę narratora - piszesz wówczas w 1 os. liczby poj.. Opowiedz historię prawdziwą lub wymyślona.. Fantastyczna podróż na obcą planetę.. Na samą myśl o tym, czego mam doświadczyć, czuję przyjemne ciepło krążące po moim organizmie, ciepło, które dystrybuuje podniecenie do każdej komórki mojego ciała.Martys12..

Był sobie kiedyś chłopiec, który marzył o podróży kosmicznej.

Kolejne myśli, beznamiętne smutne westchnienia i cisza.. Zafascynowany filmami science fiction wyobrażałem sobie ten świat jako pełen nowoczesnych technologii i przez to przyjazny dla człowieka.Jak napisać opowiadanie od 5 do 10 zdań o mojej wymarzonej podruży ?. W moją wymarzona podróż wybrałabym się .Napisz opowiadanie o spotkaniu z Winicjuszem- bohaterem powieści Henryka Sienkiewicza pt.,, Quo vadis", podczas którego opowie o swoim doświadczeniu życiowym, iż miłość jest w stanie pokonać wszelkie przeszkody.. Inne miejsca ogrodzone były sznurkiem.. Żył na niej Artysta.. Na bezludną wyspę przypłynęłam po tym jak rozbił się mój statek i cała moja załoga zgineła.. Sama nie wiem dlaczego tylko ja przeżyłam , może dlatego że bóg miał dla mnie specjalne zadanie.. 2022-02-15 16:50:08; Jaki wpływ na twórczość Jana Kochanowskiego miała jego biografia ( Rozprawka) 2022-02-14 18:28:47Kolejna podróż Małego Księcia Mały Książę wylądował na planecie 331 zamieszkiwanej przez jedną osobę.. Dla osób szukających komfortowych warunków podróży, to może być nie lada wyzwanie - długie dystanse, 30 st. temperatury w ciągu dnia, wyboiste drogi, zakurzone powietrze, brak klimatyzacji Fantastyczna podróż na obcą planetę - Opowiadanie.. Budzę się w nocy, jest jeszcze ciemno, za oknem szaruga jesienna, deszcz delikatnie uderza w moje okno..

Nie zważając na.Napisz opowiadanie na temat ,,Moja przygoda wlesie".

Wygraną była wycieczka na jego ulubioną planetę Mars.. W drodze z Nairobi do Diani Beach pokonałem jeepem jakieś 800 km.. Chłopiec zobaczył, że mieszkaniec asteroidy coś malował, był zaciekawiony tym, co robi mężczyzna.. Te dwie ostatnie rzeczy bardzo mnie zaciekawiły.. Opowiadanie o wakacjach Podobne tematy.. Na zewnątrz ulewa, w domu pustka.. Był ona dość dziwna.. Kolejny dzień w samotności.. Dominika Sadlińska.. gdy dopłynełam do brzegu, byłam zdziwiona było tam tak pięknie,wyszłam z wody a .Autorem opowiadania jest.. Ustawiliśmy z kumplem na stołku arbuza, wziąłem do ręki broń ,uniosłem ją do góry robiąc duży zamach i w tym momencie usłyszałem głos:Moja najciekawsza podróż (opowiadanie) Moja najciekawsza podróż (opowiadanie) Był to pierwszy dzień jesieni.. czasu przeszłego, np. byłem, poznałem itp. pełnisz tylko rolę narratora, a opowiadasz o kimś innym - piszesz wówczas w 3 os. liczby poj., np. był, poznał itp.. Po lądowaniu w Gizie zaczęły się poszukiwania dobrego hotelu, ponieważ mogliśmy sobie pozwolić na luksus.. Znudzona odwróciłam się od okna.. problemy, za wszelką cenę tara mi się pomóc.. W czasie podróży statkiem kosmicznym .Napisz opowiadanie o spotkaniu z Winicjuszem- bohaterem powieści Henryka Sienkiewicza pt.,, Quo vadis", podczas którego opowie o swoim doświadczeniu życiowym, iż miłość jest w stanie pokonać wszelkie przeszkody..

Chociaż miałam wakacje, nie mogłam jej towarzyszyć w czasie tej podróży.

Swoje ostatnie wakacje spędziłam u babci.. Tego lata moje wakacje byly lepsze od poprzednich, bo zawarlam nowe znajomosci.. Gospodarstwo mojej babci jest.Napisz 10 zdań .Wiesz moja droga Aniu co to jest.Zaraz Ci wyjaśnie.To jest moja droga ratanowa różga.Jesli nie chcesz by twoja pupa poznała się z nią bliżęj radzę Ci zacznij mnie słuchać i zmuś siędo biegu.Zapewniam Cię że choć może ta różga wygląda bardzo nie pozornir ,wręcz nie winnie w poruwnaniu z nią pas jest tylko pieszczotą.i aby .Chłopak mojej mamy (część 2) Było późne czwartkowe popołudnie, gdy żegnałam się z mamą na lotnisku.. Pomyślałem sobie, że jest okazja sprawdzić ich legendarną ostrość.. Około 20:30 znaleźliśmy cztero gwiazdkowy hotel z widokiem na Nil, w którym zakwaterowaliśmy się na dwa dni.Moje przybycie nie wywołało żadnych nieporozumień wśród zamieszkującego wyspę plemienia.. Budzę się w nocy, jest jeszcze ciemno, za oknem szaruga jesienna, deszcz delikatnie uderza w moje okno.. Podczas nieobecności mamy w Polsce, miał się mną zaopiekować Marek, jej obecny partner.Kiedy wreszcie się nam to udało i wszystkie rzeczy były rozpakowane, nastał wieczór.. Wciąż cisza.. O ile dobrze pamiętam, mój pobyt na wyspie trwał około tygodnia.Stado słoni o zachodzie słońca w parku Tsavo East..

2022-02-15 16:50:08Pobierz: napisz opowiadanie o swoich wakacjach.pdf.

Mama dała mi do niego napój i kanapki, ciepły polar oraz latarkę.. Jak wyobrażasz sobie Twoją idealną szkołę?. Moja wymarzona podróż (Kraina Wyobraźni) .. Mój plecak już był spakowany.. - Dlaczego spakowałaś mi latarkę mamo?A potem, chciał wiedzieć czy się spotkamy i kiedy, i jeszcze chciał wiedzieć dlaczego nic a nic, mu nie mówię o sobie….Przeprosiłam go za to, że nic mu zdradzić nie mogę, podziękowałam jak umiałam najmilej, obiecałam spotkanie następnym razem i wsiadłam do mej magicznej maszyny, bo wieczór był już późny…Podróż przebyliśmy bez większych komplikacji.. Wstałem wcześnie rano, obudzony przez rodziców.. Leciała na służbowy, tygodniowy wyjazd do Hiszpanii.. Przecieram oczy ze zmęczenia patrzę na zegarek,.Napisz opowiadanie o spotkaniu z Winicjuszem- bohaterem powieści Henryka Sienkiewicza pt.,, Quo vadis", .. Moja wymarzona podróż W moją wymarzoną podróż wybrałabym się z przyjaciółmi .. Przecieram oczy ze zmęczenia patrzę na zegarek, jest dopiero piąta, lecz przypomniałem sobie że to ten dzień, to już dzisiaj spełnią się moje marzenia.. Poznam inne planety, może nawet i nowe cywilizacje, będę podróżował z zawrotną .Moje zdziwienie było ogromne ,gdy przed nami pojawiły się dwa lśniące miecze.. Firma nie ma ze mnie dzisiaj żadnego pożytku bowiem mój umysł zaprząta tylko to, co ma spotkać mnie wieczorem.. Z kuchni dobiegł mnie aromat dopiero co zaparzonej kawy.. Fantastyczna podróż na obcą planetę.. Bardzo zdziwił ten widok Małego Księcia, lecz był już bardzo zmęczony i postanowił troszeczkę przespać się.. odpowiedział (a) 22.02.2010 o 14:29.. Okazało się, że obserwowany pan malował obraz, a na nim znajdowały się pobliskie planety.Dzień po dniu, w szarości i chłodzie.. Byłaby to podróż pełna przygód , pełna zabawy , humoru i czekających na nas niespodzianek.. Zostałem przyjęty godnie, bez nieufności i zbytniej ostrożności tubylców.. Chciał polecieć na Marsa.. Nie możemy dać się wyprzedzić Rosjanom!. Chciałbym, aby każdy nauczyciel byłPo długiej i męczącej podróży Mały Książę trafił na kolejną planetę.. 2013-07-08 08:50:55 Jak mogłabym rozpocząć felietion?. - zamilkł na chwilę oddychając głośno i chrapliwie - Bez względu na to, czy kosmonautom powiedzie się czy nie i czy zrealizujemy nasza mistyfikację przypominam, iż wszystkich was obowiązuje ścisła tajemnica.Opowiadanie o szkole Podobne tematy..